Vire Launcher Premium به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد. این تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

 

Vire Launcher Premium v1.6.4.1.6 تم فوق العاده حرفه ای Vire Launcher Premium v1.6.4.1.6   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود ویجت Clean Widgets 3,2 – اندروید, | 16:23 | نویسنده : saman & alireza

 مجموعه‌ی Clean Widgets شامل ویجت‌هایی جذاب و کاربردی است که برای صفحه اصلی گوشی اندرویدی شما ساخته شده‌اند. این ویجت‌ها شامل ساعت، وضعیت باتری، ویجت وای‌فای و ویجت‌های متنوع برای بلوتوث، ویبره، چرخش خودکار، نور صفحه و… است. ویجت‌های رنگی را می‌توانید در رنگ‌های سبز، آبی، صورتی، قرمز یا زرد استفاده کنید. برای استفاده از این مجموعه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

 

clean widgets android دانلود ویجت Clean Widgets 3.2   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:لانچر Windows 8 +Launcher 1,5,1 – اندروید, | 16:21 | نویسنده : saman & alireza

 در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

win8 launcher android لانچر Windows 8 +Launcher 1.5.1   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, | 16:19 | نویسنده : saman & alireza

Fallen Enchantress Legendary Heroes – نسخه جدید بازی زیبا و استراتژیک سقوط ساحر منتشر شد.بازی طلسم شده یکی از بازیهای زیباییست که در سبک RPG می باشد داستان بازی شاید کمی تکراریست اما سبک خواص بازی از تکراری بودن و خسته کننده بودن بازی حلوگیری کرده و بازیکن با دنیای جدیدی روبرو خواهد بود ، دنیای سحر و جادو همیشه مورد علاقه همه بوده و تنها بودن در یک دنیای جادویی و استفاده از قدرتهای مافوق بشری همیشه لذت بخش است . داستان بازی روایت قومی جادویی و ساحره است که در دنیای فانتزی و عجیبی زندگی می کنند . این قوم تصمیم می گیرد دنیا را تسخیر کند و بر آن حکومت کند . پس افزاد قوم خویش را هر یک را به گوشه ای از جهان می فرستند تا بتوانند به دنیا حکومت کنند ، شما در نقش یکی از این افراد باید رهبری مردم را به دست بگیرید و تمدن خودتان را بنا کنید و بتوانید بر آن حکومت کنید . در اول شاید افراد کمی به شما بپیوندند اما شما با نابودی دشمنان و ساخت و با به پا کردن تمدنی جدید حکومت را در دست بگیرید تا مردم با رهبری شما بتوانند ظالمین را از سرزمین بیرون کنند ، این دنیای شماست . استفاده و فراگیری جادوها و سحرهای جدید , احظار اژدها و موجودات اهریمنی بازی را لذت بخش خواهد کرد.

 

Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED | 3.2 GB

 

Fallen Enchantress دانلود بازی Fallen Enchantress: Legendary Heroes برای PC



ادامه مطلب

 پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۷ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

نسخه ۳٫۷٫۱ به صورت جداگانه به پست افزوده شد

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC, | 16:16 | نویسنده : saman & alireza

 Dust: An Elysian Tail یک عنوان Side Scroll بسیار زیبا است که ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش آفرینی را پیش روی شما قرار می دهد. مبارزه ها بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و روند ساده ای را پیش روی شما قرار می دهند. روند سریع و حضور تعداد زیادی از دشمنان از قمست هایی است که باعث بالا رفتن هیجان بازی شده است. ضربه های ترکیبی مختلفی را می توانید اجرا کنید که بسیار جالب و منحصر به فرد هستند. از طرف دیگر فیجت نیز دارای قدرت های خاصی است که وقتی با فنون شما ترکیب می شوند، محیط بازی را به جهنمی برای دشمنان تبدیل می کنند. از طرف دیگر قدرت های داست را می توانید ارتقاء دهید.با شرکت در مبارزه ها می توانید او را Level Up کنید و قدرت های مختلفش را افزایش دهید. همچنین بازی به شما این امکان را داده که آیتم های مختلفی برای داست خریداری کنید و از زره ها، حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای برای بالا بردن قدرت او استفاده کنید. در کنار روند اصلی بازی، مأموریت های فرعی نیز از سوی سایر شخصیت های بازی به شما داده می شوند که با انجام دادن آن ها می توانید آیتم های جدیدی بدست بیاورید که به شما در ادامه بازی کمک می کنند. مبارزه با Bossهای بازی بد از کار درنیامده و چندان هم چالش برانگیز نیست و با کمی مهارت در جاخالی دادن و استفاده از قدرت های داست و فیجت می توانید آن ها را از بین ببرید. قسمت های پلتفرمر که همه بازی را به خودشان اختصاص داده اند نیز بسیار جذاب و روان هستند.

 

Dust An Elysian Tail-FLT | 1.2 GB

 

Dust An Elysian Tail دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی FUSE برای PS3, | 16:14 | نویسنده : saman & alireza

 برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE PS3-DUPLEX

 

fuse ps3 cover دانلود بازی FUSE برای PS3



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Rotastic برای PC, | 16:13 | نویسنده : saman & alireza

 بازی Rotastic روایت وایکینگ هایی می باشد که در هوا پرواز و نبرد می کنند. اما مشکل اصلی این وایکینگ ها کنترل و تعیین سطح پرتاب آن ها می باشد که اگر درست نباشد آن ها را به سرعت زمین می زند. با وایکینگ ها همراه شوید و آن ها را در رسیدن به هدفشان کمک کنید! بازی Rotastic بر خلاف سایر بازی هایی مثل انگری بردز، گزینه های زیادی را در اختیار گیمر قرار می دهد تا توانایی های خود را بتوانند به نمایش بگذارند! هدف های متفاوت بازی مثل جمع آوری الماس ها، فرار از تله های مرگ بار، نبرد با سایر بازیکنان، نابود کردن دیواره ها، انجام حرکات بدل کارانه، نابود کردن گنجشک ها و پرواز با سرعت زیاد و … در این بازی گنجانده شده اند. این بازی شامل ۷۰ مرحله مختلف می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

Rotastic PC-PROPHET

 

rotastic cover small دانلود بازی Rotastic برای PC

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود انیمیشن شکرستان Sugarland 2011-2013, | 16:11 | نویسنده : saman & alireza

 نام انیمیشن: Sugarland – شکرستان

سال انتشار: ۲۰۱۳-۲۰۱۱

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۲ مگابایت

کیفیت: TVRip

WiKi

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند



ادامه مطلب

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S7 مجموعه 150 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ
  • گلوله