والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S8 مجموعه 100 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:دانلود انیمیشن Tom And Jerrys Giant Adventure 2013, | 17:54 | نویسنده : saman & alireza

Tom And Jerrys Giant Adventure (2013) 720p Web-DL Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Tom And Jerrys Giant Adventure دانلود انیمیشن Tom And Jerrys Giant Adventure 2013

 

نام انیمیشن: Tom And Jerrys Giant Adventure

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم: ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p WEB-DL

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در این قسمت گربه ی جک (تام) به همراه جری وارد یک ماجراجویی جدید می شوند . آن ها با لوبیاهای سحرآمیز وارد سرزمین غول ها می شوند و اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می دهد …



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:دانلود مستند Top Gear: The Great African Adventure 2013, | 17:51 | نویسنده : saman & alireza

 Top Gear The Great African Adventure (2013) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The Great African Adventure دانلود مستند Top Gear: The Great African Adventure 2013

 

نام انیمیشن: Top Gear: The Great African Adventure

ژانر: مستند ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در قسمتی جدیدی از برنامه محبوب Top Gear ، سه مجری برنامه یعنی Clarkson ، Hammond و May به آفریقا سفر کرده اند و با ماشین های قدیمی خود ، در تلاش برای دیدن مناظر طبیعی هستند . در این بین وجود جنگل های غیر قابل نفوذ ، گودال های گل ، تمساح و … باعث به دردسر افتادن آن ها می شود …

 



ادامه مطلب

 پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.8



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1,47,948, | 17:47 | نویسنده : saman & alireza

 Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

 

Recuva بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.47.948برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی The Last of Us برای PS3, | 17:44 | نویسنده : saman & alireza

 داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 

The Last of Us ps3 cover small دانلود بازی The Last of Us برای PS3

 دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:بهترین و سرعت پخش کننده فیلم KMPlayer 3,6,0,87, | 17:39 | نویسنده : saman & alireza

 KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و سرعت پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

دانلود در ادامه ی مطلب 

 


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 19:13 | نویسنده : saman & alireza

 كريستيانو رونالدو با شهامتي كه داشت پيراهن خود را با بازيكن اسرائلي عوض نكرد جالبه!!!!!!!!!

براي دانلود روي لينك دانلود كليك كنيد صحفه اي كه باز شد بعد از 30ثانيه لينكي توليد ميشود روي لينك توليد شده كليك كنيد 

لينك دانلود



 Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

1324710657720303938 اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio Professional Edition 9.0.1



ادامه مطلب

 The Enigma Protector یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزار های امنیتی برای فایل های اجرایی شما برنامه نویسان حرفه ای است. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای EXE , .SCR , .DLL , .OCX و فایلهای .NET محافطت کند. گاهی اوقات برنامه نویسان حرفه ای برای نرم افزارها یا فایل های خود زحمات بسیاری کشیده و زمان زیادی صرف کرده تا برنامه ای کاربردی را برای کاربران تدارک ببینند اما بسیاری از کاربران سعی در کرک کردن این نرمه افزار ها داشته و قصد دسترسی به سورس های برنامه را دارند تا آنها را ریسورس کنند و به نفع خود به نتیجه برسانند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.

 

The Enigma Protector حفاظت از پروژه های نرم افزاری با The Enigma Protector 3.50 Retail



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ
  • گلوله